fruktbomb & tända ljus

idag blev det sovmorgon, skola och sen jobb!
Min tanke var att rida när jag kom hem men ingen blir sugen på att rida i detta vädret.. Så istället gjorde jag en riktig fruktbomb och ska tända lite ljus. Ljus tillhör hösten. Nu ska jag greja lite med projektarbetet tänkte jag och även andra skolgrejer.

Gör en fruktbomb:
1,5 dl mango                 
1 dl blåbär
1 st banan
1 dl hallon
1,5 dl björnbär
2 msk honung
2 dl yoghurt

jag gillar en smoothie som är lite "krispig" och därför brukar jag mixa alla frukter när dom är frysta (utom banen då såklart). Det är jätteenkelt att göra en: håll i alla ingredienser och mixa till en krämig smoothie. Jag föredrar att ha en del av frukten i bitar så brukar inte mixa så länge.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0