tänka

kanske ska börja skriva här igen. nu när rutinerna är igång igen. Gillar faktiskt att skriva av mig tankar här.  För tänka gör man ju hela tiden. lite för mycket ibland kanske! Nu tänker jag på hur mycket fint jag har. fina vänner. fin pojkvän. fin häst. (Jävla skitmobil dock). skönt med sista året på gymnasiet men ändå inte för kommer sakna den sammanhållnig vi skapat i klassen. Ah, sådär kan man tänka och tänka och så fortsätter de...

Nu ska jag lyssna på go acoustic musik för då somnar man gott.
Kommer somna som en stock efter terminens första hoppträning.

bilder från kreta innan läggdax. Var så mysigt med Johan. Kan knappt fatta att vi faktiskt kom iväg :) men var helt underbart att få en vecka ihop!! och värme, för nu smyger sig hösten på. men mysigt med stearinljus!!





älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0