make some history

har haft två super-trevliga dagar med julia, johanna, sandra & a-lo i Göteborg. Gått på stan, drinkat, ätit tapas och dansat!! Kollat in Julias nya lägenhet också, så tjusig så :) Tog tåget hem vid lunch och har varit och röstat. skrivit historia i min egen historia när jag för första gången rösta. Va ju helt förvirrande med alla valsedlar, kuvert och namn...

En helg utan Johan suger dock.... Har en såndär goo längtan-klump-i-magen nu!!
En hel vecka till utan honom och jag kommer längta sönder mig.

Nu ska jag fira farmor innan det är obligatorisk valvaka i skolan.
Får lägga upp bilder från gbg-helgen en annan dag!

blått är flott
ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0