helg

hejhej!
har varit en långhelg med johan! Åkte upp till kil på lördag och tävla (min sista?? det ger mig iaf en klump i magen av att tänka på de), sen hoppa jag och johan av vid bergvik och mamma åkte hemåt med Affe. Ni fattar inte hur skumt det kändes!! Sen har jag iaf varit i Karlstad tills idag, tog en tidig buss och kom direkt till skolan. Blev många dagar tsm, mysigt!

Just nu börjar det ramla in grejer i skolan. Jag och Natalie är fullt uppe i vårt UF företag: Catch A Moment Uf. Håller på att bygga en bra blogg, men ni kan ju kolla in nu om ni vill men som sagt den är under "ursäkta röran, vi bygger om" fortfarande. catchamomentuf.blogg.se :D

ojojoj, just de! Barcelona är bokat! Jag och tre tjejer till plus vår spanska lärare ska dit den 19-22  november. grymt kul!

Snart kommer Krull hit och kollar Idol med mig :) Ska bara lägga upp bilder från tävling och roliga bak-saker som jag köpte på IKEA i helgen!!




Kommentarer
Postat av: karro

varför din sista tävling? :(

2010-09-30 @ 09:19:26
URL: http://bergqvistmagnusson.blogg.se/
Postat av: petra

är ju 18 nu, och finns inga mer tävlingar i år :(

2010-09-30 @ 22:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0