allt o ingenting

hej!
Nu har jag plöjt av nått prov och några läxor men mitt projektarbete hänger förtfarande över mig. Och Oj så mycket jag har kvar!! Ska göra ett projekt om kultur, framförallt mat, men för att få in det i samhällsprogrammet så måste det vara mer än mat. Fatta va enkelt jag skulle få ihop 100 timmar på ett projektarbete om ridning eller bakning! Nu brinner jag ju för mat också men det är så svårt att hitta luckor i schemat för sånt man själv ska ta ansvar för. Men när vi drar till Thailand i februari ska jag arbeta med den Thailändska kulturen, de blir grejer de!!

Förresten så har jag och natalie eller rättare sagt Catch A Moment Uf (vårt UF-företag) fått i uppgrag av Mellbo att fota alla deras fastigheter och lite annat mojs. :D vi är igång! Sen får ni inte glömma att vi har bra julklappar och studetnplakat fram i vår!! Kolla in, catchamomentuf.blogg.se :)

Imorgon kommer min Johan hem :) Ska laga god mat tillsammans med Sandra imorgon och på lördag eller söndag ska vi till stugan och se om det finns fisk. Jag hatar fiskar och är livrädd för dom men Johan kan sånt, så det är lugnt. haha! Ska iaf bli mysigt att träffa honom, gjorde inte det i helgen så har mycket att ta igen! älskar dig

favvolista
1. Jag är förälskad i Melissa Horn, igen
2. Ska på Mama Mia nästa helg, grymt
3. jag ska till Thailand, hallå eller? hel grymt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0