weekend

och så var det bloggtorka...

men nu kör vi ett inlägg och berättar vad jag haft för mig när jag inte bloggat.
torsdag blev det promenad med krull
fredagen bestod som vanligt av fredagsfika och jag bjöd på kladd/daim-muffins
träffa även johanna denna dag och sen myste jag med klara, pizza o godis!
i lördags hann jag med massor. jobb, dressyrträning, kolla bal i u-valla och grilla med johan. även idag har jag varit med johan :D detta var väldigt kortfattat om vad jag gjort i helgen.

nu borde jag plugga engelska,  men vem får in något kl nio på kvällen?
och förresten, det finns fan folk till allt!! eller hur klara? haha!






Kommentarer
Postat av: klaaaara

a fy fan haha

2010-05-24 @ 18:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0