:)

harmoni och panik!

livet är underbart just nu, allt känns så enkelt
men när jag tänker på hur mycket jag har i skolan försvinner lugnet
jag vet inte ens i vilken ända jag ska börja...

har iaf tagit tag i släktforskningen i historian och geografiprovet idag.
tur jag fick min bikini och tröja från hm idag, glädjespridare!
har siktat in mig på sommarlovet nu och allt jag vill hitta på,
har tagit ledigt i förtid, inte bra!

jag får göra mina älskade listor så löser det sig nog ;)
BTW: GRATTIS TILL MIN ÄLSKADE KLARA SOM TAGIT KÖRKORT! :D

tänkte uppdatera snabbt och lägga ut bilder från senaste dagarna
- ledarskap på ridskolan
- 18-års fest för sandra och natalie
- ridning
(sjukt dålig upplösning på vissa bilder)




artonåriga porrisarna




det bästa som finns



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0