lots of love

jag glömmer änna bort dig lilla blogg...
men sen sist jag hörde av mig så har jag pluggat och ridit men också;

torsdag; sova med johan älskling <3
fredag; festligheter hos bertil som var mycket trevliga! sen hem och sova med johan :)
lördag; jobb, dressyrträning, besök av linn och maud så vi kolla in crusingen och åt god mat.
söndag; regional dressyr i Karlstad, fick en tredjeplats i La:1 med 63,95 %. Min Affe var super cool!
sen åkte jag till dalsrostock och pussades!
Måndag; sugigt naturkunskapsprov och 50 min religion.. haft sandra här, har gjort hemtentan till ridteorin,
varit allmänt barnsliga och skrattat!
har börjat socker-förbudet med sofia.
Jag hatälskar mig själv för det. hat för att jag inte får baka (kan ju baka till tjockissandra,
men hur kul är det liksom?) men kärlek till snällla mig som tänker på mina tänder.

nu lyssnar jag på melissa horn och ska plugga spanska
först kommer bilder från de dagar som gått.

lördag:


söndag:




såhär krullig blev affe efter jag tog ur knopparna!


måndag:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0