kvällsmys solo

hej!
skolan idag bestod av tre lektioner, sen cykla jag mig hemåt.
har pluggat spanska idag med, imorgon ska jag få alla rätt!!!
har även varit på hoppträning. men min tränare var fast i en bilkö så ist för att börja träningen 18.15 som vu brukar börja vi 19.00. Sen var vi en mer än vi brukar så vi red till 20.15, vilket innebär att jag idag red i 2 timmar och en kvart. i en hoppsadel, och Om jag fick ont i knäna.. jag är van vid dressyrsadel och lååånga stigläder. AJ! men skoj var det att hoppa.

ikväll äter jag ost o kex m.m och nu kikar jag på eurovision, en tävling som urartar och kommer med mer och mer pinsamma, sjuka och allmänt konstiga metoder för att vinna. Det är killar i paljettshorts, bröst puschade upp i hakan och klänningar med inbygda lampor. Det är väl sen finland vann med sina monster och hard rock halleluja som tävlingen spårat ur.

nu längtar jag till imorgon, då får jag äta kakor, godis, chips.... u namne it! men det jag egentligen längtar mest till är att baka fikat, det är ju så roligt :D har bestämt mig för att göra kokostoppar iaf, får se vad det blir mer. kika in efter morgondagen så får vi se vad jag har bakat!





Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha hoppsadel kan man ju rida i hur länge som helst ;)

2010-06-01 @ 21:22:27
URL: http://trolllungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0