karma

nu är engelskaprovet anvklarat.
drog till med ett mvg på religionen med :)
bara ett enda prov kvar nu, spanska!
sommarlovet känns faktiskt mer och mer nära.

idag har min stjärt sandra varit här.
tacos och mys
har även ridit ett bra dressyrpass med Affepaffe
åh, vad jag älskar min affe.. och dressyr ;)
svårt att fatta, ja jag förstår.
för såhär är det: om man inte håller på med dressyr ser det kanske jävligt tråkigt ut, men det beror bara på att man inte fattar vad det går ut på. för avancerat för att fatta.
annorlunda om man jämför med hoppning. river man så river man liksom.

godnatt


nu börjar det växa blommor på våra äppleträd. det gillar jag.
för det betyder att jag snart har obegränsat med äpplen utanför mitt hus :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0