födelsedags-vecka

hej, sorry för bloggtorka!
men min vecka har varit fylld med 18-års firande :D

på min födelsedag bakade jag en tårta till min fina klass, ett löfte måste hållas! sen kom Johan hem för att fira mig på min födelsedag <3 fick P!NK-biljett till ullevi i sommar :D:D:D och världens godaste body butter strawberry från thebodyshop! mormor och morfar, linn och maud var även här på middag.

första utgången blev i torsdags då vi drog till lipz. först var det kalas&förfest här hos mig. Nu är jag ägare av ett pandoraarmband, världens finaste "bakelse"-uppläggningsfat med glaskupa, superfint nattlinne och presentkort på manikyr ;) lipz var grymt!!!! vi hade det skit kul men mina fötter var inte glada. höga klackar+dans+alkohol= (Y)

fredagen var mindre rolig...... men jag var riktigt duktig och tog mig till skolan för att göra engelska prov, bragd! på kvällen var det återigen kalas, då med pappas släkt. Vi håller nämligen på att renovera hemma så har inte så mycket plats för ett dunder kalas så fick dela upp släkten i år.

bilder från veckan:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0