tankar

hej bloggen!

skola idag, onsdagar suger! bara massa språk och korta lektioner så känns som tusen saker på en dag. tur jag har mina goa tjejer! efter skolan drog jag till vänersborg för körlektion, gick finfint.i want my drivinglicens NOW! så nu är det teoriplugg som gäller. om jag kuggar på teoriprovet dödar jag mig själv, har pluggat sönder i typ två månader.

lyssnar på acustic music, det gillar jag!
att det är snart är helg gillar vi med.
kalas och wärs och JOHAN <3
saknar dig, och din underbara närhet

när jag åkte hem satt jag och tänkte på hur snabbt tiden går. nyss var jag 15 år och tog mopedkort, nu tar jag snart körkort. nyss gick jag på råda, nu har jag gått halva gymnasietiden. helt plötsligt har jag och Johan snart varit ihop i 2 år! nyss vann jag och Pinoccio ponnyallsvenskan men nu har jag haft Affe i över tre år. ibland är det underbart att tiden går fort men jag får en klump i magen över att jag "snart" ska flytta hemifrån och för dom flesta är den största skillnaden att bo själv, flytta till ett nytt ställe osv. men bara tanken på att jag troligen kommer behöva välja bort ridningen och inte hålla på med det jag älskar ger mig tårar i ögonen. jag älskar dethär med hästar och vet att det kommer bli riktigt svårt att skaffa en ny häst efter gymnasiet när jag troligen ska flytta och det kommer bli jätte jobbigt att behöva sluta, jag vill inte det...



P.S
pirrpirrpirr

Kommentarer
Postat av: Lindii

Någon gång i framtiden ska vi ha det vi en gång hade, igen! Vi och två till :) <3

2010-03-11 @ 20:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0