ny kategori!

Nu är I köket! kategorin klar. men har bara tagit de senaste inläggen.
Ska börja skriva med recepten också, pa Carolines begäran :D
kommer troligen bli mest bakverk men ett och annat mattips också!
enkla och lite mer avancerade.

Om jag får som jag vill kommer jag göra en kokbok som projektarbete
så när det närmar sig (och om jag får som jag vill) vill jag ha massa tips
och kommer nog starta en ny blogg med bara mat&bak!
kanske kan bli en blogg iaf om det nu inte blir en bok :)

nyårs-efterrätten!

bullarna är godast nybakta!


när jag ser denna bild drömmer jag bort till sommaren
när man kan äta fräscha, kalla rätter!

Kommentarer
Postat av: caroline

haha tackar, nu har jag något att läska mig med ;D <3

2010-03-23 @ 20:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0