mina älskade listor ger mig glädje

hej!
jag har haft en mysig helg i karlstad!
kollat alice i underlandet
köpt mig ringen som jag planerat (18års present)
och såklart myst sönder med johan <3

tänkte dra min fina lista, blir så glad av att göra sånna!
det bör alla gör! och det behöver inte vara jätte stora händelser
för domhär "smågrejerna" man hittar på lyser upp vardagen väldigt bra!!
listor är en bra uppfinning, jag gör dom ofta, hihi!
  • Tävlingssäsongen börjar på Söndag!
  • Ett jättestort HM paket kommer denna vecka!!
  • Stockholm med Sofia 5-8 april
  • Gå ur tvåan och bara ha ett år kvar!
  • P!NK på ullevi 23 juli med johan!
  • KAOS 30-31 juli
  • Mamma Mia på Löfbergs Arena
Saker jag vill göra;
  • spanienresa i sommar!
  • klara BE-körkortet
  • få över 60% i P1:an

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0