MIN HELG

hej!
då var lovet över och skolan i full gång..
varför går det så snabbt?  jag blir nästan rädd..

jag har iaf haft ett toppen lov och en bra helg!
i fredags kom klara hit och vi handla mat inför kvällen och läste körkortsteori. Senare kom johanna och vi försökte leka smarta och hjälpa henne med ett mattetal men lyckades inte riktigt som vi tänkt... vi lagade istället tre-rätters, kolla let's dance och spela Håkan Bråkan. som Johanna blev så bestatt i att hon varva hela spelet!

lördagen blev det jobb som vanligt och efter det följde Johan med mig hem :D rida gjorde jag också med Lova men på kvällen kolla vi melodifestivalen men johanna och daniel och spela med andra ord, där jag och johanna knäckte killarna!!

söndagen bestod av snöskottning, övningsköra till högsäter och nachos a la johan&petra!

NU ÄR DET BARA 1 DAG KVAR, SEN ÄR DET MIN 18-ÅRSDAG!!!!


vi kunde inte riktigt bestämma oss vad vi skulle ha till efterrätt så det blev allt:
  • kladdkaka
  • cookies
  • sorbet fläder och hallon
  • maränger

goooingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0