Juni 7, 2010

hej!
jag har haft en helg med massa skoj och nytta.
i fredgas var det skolan och massa fredagsfika, både elin och natalie hade bakat och så var vi typ halva klassen så det fanns så det räckte och blev över :) på kvällen hade jag det mysigt med johan och var även ute och red.

jobb som vanligt på lördag och efter det blev det gooood kebab på börsen med älsklingen. sen hjälpte vi till hemma och bar in möbler i huset och lite annat.. sen var det 19-årskalas för Jennie på kvällen men dupernice marängswiss! sen sova med johan <3

söndagen åkte jag runt som en riktig tuffing på åkgräsklipparen, red, laga mat och red :)

nu är det en ny vecka och de sista dagarna innan sommarlov! freeedom .
idag har även adrian kommit hem så har lagat mat och sen varit ute och tränat brännboll!

puss

bilder från helgen;


kokad färskpotatis, färsklök, citronpeppar och smör.
knyt ihop i aluminium och lägg på grillen i några minuter.



mamma tycker jag bakar för mycket sötsaker, så hon köpte en bok med matbröd
med förhoppningar om nybakat bröd till frukost? :) väldigt fin va den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0