Juni 2

solsolsolsolsol :D

vädret är underbart, jag blir så glad av det men samtidigt så trött av att ligga i solen. har iaf slutat skolan nu, det lönar sig att vara klar med arbeten i tid!! skönt. nu är det bara en rapport i naturkunskapen som ska göras i skolan på torsdag och den gör jag med erik och natalie så det blir nog inga större svårigheter.

idag ska vi dra ett gäng och bada! just nu känner jag verkligen för ett svalkande dopp för har typ solsting men hoppas bara det håller i sig tills jag står där på vita. ska plocka in grejer till mamma&pappas hus ikäll. känner mig så dum att jag knappt hjälp till något så ska bli kul att göra lite nytta iaf! får ju mitt hus för mig själv snart så det blir härligt. dock kommer adrian hem på måndag så är själv tills dess, men såklart blir det skoj att han kommer hem med :)

nu blir det att tvätta cabben och göra den fin för lite crusing!
pusspuss

här kommer en bild på en klänning jag köpt av evelina från hennes kollektion safari. jag älskar den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0