Jag vet vem jag är när jag är hos dig

jag älskar listor. dom är bra
idag känner jag inte för att skriva vad jag har gjort.
för det är inget utöver det vanliga liksom.
så jag gör en glad lista över vad jag gillar.
det är bra att tänka på sånt som gör en glad.

  • bästa affeaffeaffeaffeaffe
  • Melissa Horn
  • att jag ska baka midsommartårtan, och jävlar va jag ska baka fint
  • att jobbveckorna har börjat
  • min kråka och andra underbara vänner som jag har förmånen att ha
  • fina sms från min pojkvän som värmer från topp till tå
  • midsommarkrans
  • svenska jordgubbar
  • mig själv för jag varit duktig och gjort en uppgift
    i samhällskursen som jag läser på distans, trots sommarlov (Y)
  • en som sa till mig att jag är duktig på att ta ansvar,
    och därmed mig själv igen. låter ego, men det är bra att vara det ibland.
    ge sig själv beröm!

    så nu ska jag sova med en bra känsla i magen.
    puss och godnatt

    p.s I love you och p.s igen: har glömt visa denhär men
    detta är något jag inte gillar med mig och mitt pigment.
    men som han sa; hellre ferrari-röd än bajs-brun

efter en förmiddag på vita i ett boxerlinne......
sexigt värre. majo.

Kommentarer
Postat av: Amanda Andersson

Aj, ingen go bränna...

2010-06-22 @ 08:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0