hey

idag har jag min sista lektion innan sommarlovet och det är 50 minuter spanska.
jag har förövrigt blivit spanska-nörd. jag älskar det språket.
känns så jävla underbart. frihet. sommarlov. gör-va-fan-du-känner-för.

så idag ska jag alltså gå på den och sen ska jag köra Affe i en stor låda bakom bilen. jag ska köra. jag är nervös. min fina fina affe i transporten, hoppas jag kör rakt och inte ner i diket! ska ut till ridskolan och rida för måste träna dressyrprogramen inför söndagens tävling i grums. det är på 60-bana så kan inte träna i vår paddock här hemma, den är väl typ 40 m skulle jag tro.


bild från sist vi var i grums

senare idag ska vi kolla på jennie och alla andras bal :)
kika in alla fina klänningar, snyggbilar och fina håruppsättningar.


bild från förra året när jag gick med johan på bal :)

kan hända att det blir dålig uppdatering de kommande dagarna för har fullbokat schema ;)
torsdag väntar utgång i trollhättan, fredag är det student och fest på wärs, lördag är det brännbollsturnering och på söndag ska jag som sagt på tävling i Grums.

ha det bra sålänge! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0