en massa skoj

oj, det blev ett långt uppehåll från bloggen och oj va grejer jag gjort sen sist. Servitris-grejen gick finfint och  vi fick äta hur mycket vi ville av den exotiska plankan. absolut en favorit. Jennie studentkalas, studentfest och hela springa-ut grejen var jätte bra, när vi åte mot rostock i cabben fick haj-kaj, 168 cm lång, länga med mig och jennie ;) att dansa loss på wärs va också grymt!

lördagens brännbolls turnering var blååååsig men väldigt skoj. dock gick man ju som en gammal tant efteråt. taco-buffen på vita var ju alldeles underbar och vi åt som aldrig förr. åkte hem tidigt eftersom jag var sjukt trött eftert två kvällar ute i rad.

på tävlingen i grums på söndagen gick det väl sådär, helt ok! programmet gick på 60-bana (jobbigt), jag hade träningsvärk och affe var en snigel. Min ridning blev mindre sexig när jag red på en snigel liksom :P men jag satt bakom ratten hela vägen dit och hem, känns skönt att jag kan köra själv nu.

Nu är det sommarlov och det började i tisdags, jag och matilda var kopnfrencierer på avslutningen med, gick fint. Dgen innan det hade jag och johan 2års-dag <3 min älskling de!! Det har gått så snabbt, dessa två år, tiden bara springer iväg med Johan. älskar han. Vi var en snabbis på överby den dagen och jag fick mig ett nytt objektiv, 70-300, så jag kommer lååångt bort med det. Känns nästan som en kikare och det är skit bra!

Som lovat hade jag bjudit hit klassen och andra från skolan på grillning på skolavslutningskvällen, efter nio kom andra underbara människor. jag hade skit trevligt och hoppas att alla andra också hade de :D Johanna krulli sov över hos mig och dagen efter solavijärnet!!

käkar nu frukost i nya köket, åhhh så fint det är :) så ska uppdatera detta inlägg med en massa bilder från det jag nyss berättat om, sen ska jag och johanna dra till sommarstugan för en premiär där. ha de bra sålänge!

PUSS

 

update:

klara, jennie (haj-kaj) och jag :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0