tråkigt liv eller mycket att göra?



Bloggtorka kan innebära ett tråkigt liv. Att man helt enkelt inte har något att skriva om men för min del har det varit tvärtom. Jag har liksom inte haft tid att hälsa på här i bloggen för det har varit så mycket jobb, festligheter och andra grejer som varit på schemat! har ofta tänkt på att jag vill dela med mig med fina bilder och text om vad jag haft för mig de senaste 10 dagarna, eller hur längesen de nu va jag skrev.

Det är så svårt att såhär i efterhand berätta om vad man varit med om, det måste liksom vara fräscht i minnen för att man ska kunna beskriva saker. Men för att bara på rad nämna några händelser så; bakat tårtor, varit på picnik, ridit, kollat eclipse (jag dör va bra den är för er som bryr sig), släktkalas idag i Grebbestad, kanalyran i helgen och midsommarfirande i soligt väder.

Jag gillar att berätta med bilder och därför ska jag göra de nu :)

grebbestad, släktträff


Elda är med i Sweden Security och spårar knark osv. försök hitta en lydigare hund.
en riktig fighter när vi lekte med bollen, gooing!




bakat

baka en tårta åt pappa som han skulle ge som tack till Golfklubben :)



jag och älskling plocka smultron, mys de!!

jobbelijobb, här med josefin :)

nu ska jag krypa i säng. två veckor ledigt och sen börjar jag jobba igen. peace!

Kommentarer
Postat av: Jozzan

Omg, La du ut kortet här.. ?!?!

2010-07-15 @ 17:38:42
URL: http://www.isismamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0