sunny day

då har det varit mycket att göra igen ja.. Som alla andra år så går sommaren så himla fort, en vecka rinner förbi innan man hinner tänka och för att inte prata om en dag. Jag har idag börjat på min andra lediga vecka innan jag ska dra igång igen och jobba tre veckor. Det suger att jag och Johan inte är ledig någonting ihop.. Den enda veckan vi är lediga ihop är vecka 32, enda veckan :(  Tur att vi hunnit se varandra på kväller och helger iaf för snart bär det av till Karlstad igen!

Förra veckan var jag i sommarstugan några dagar vilket kändes skönt att hinna med, för det är verkligen en del av mina sommarlov. Har inte ridit lika mycket som jag tänkt göra när jag varit ledig för Affe har blivit biten av alla äckliga insekter och fått massa sår mellan bakbenen så det skaver när jag rider.. Har även varit på 80-års kalas i Skövde på lördagen, god mat och träffa släkt som man inte sett på År!!

Denna vecka har mamma planer på att ta med oss till Koster. Jag och Julia ska till Ullared och till helgen ska jag och Johan troligtvis åka till min morfor och morfars sommarstuga :) Hade tänkt lägga upp massa bilder eftersom jag naturligtvis har med mig kameran över allt men det räcker med att facebook är seg med uppladdningen så ni får kolla där men en skön bild orkar nog lilla datorn med :)


puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0