italiaao

precis kommit hem från Sandra där det blev lite kvällsmys med härliga människor och grillade lammspett. På sommarlovet vill man träffa alla fins vänner men hinner inte riktigt med alla och då är det bra med sånna här kvällar för då får man träffa alla på en gång. Har även träffat Helen idag och solat, pratat och till o meed badat vid Strömmersvik. Kul att träffa henne och verkligen hinna prata om allt! Har även hunnit baka kokostoska och muffins idag plus att edvard gjorde chocolate cookies. åh så roligt!

Nu är jag återigen förälskad i Twilight, inte konstigt efter bion i torsdags, så nu ska jag börja på tredje boken och sen sova. (Jag gillar att kolla filmerna först utan att veta vad som ska hända och sen läsa böckerna och där få mer detaljer. MÅnga kör tvärt om: bok först film sen). Imorgon morra blir det att handla mat inför den italienska aftonen med tre rätters som jag och Edvard ska ordna imorgon kväll. Lägger självklart upp bilder på maten och från de jag bakat idag.

Adios. Hasta luego

P.s jag och julia taggar ullared nästa veckan. oja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0