weekend

HEJ!

Nu har helgen snart över igen och under helgen har jag hunnit med en massa skoj. För ovanlighetens skull har jag inte jobbat utan istället varit med Johan i Karlstad. Han fick en massa grejer till sin nya lägenhet, soffa, säng, köksgrejer ja, allt som man behöver! Sen skruvades, plockades och fixades allting iordning och när vi åkte därifrån såg det riktigriktigt bra ut :D

När vi kom hem lagade vi kyckling och potatisgratäng och drog senare till Oscar där lite folk var. Johan blev full och så jävla mycket skratt vi fick när vi kom hem!!

Det var lördagen det, men glömde ju skriva om fredag. Mamma fyllde år då och därför baka jag en alldeles egen prinsesstårat. Ingen köpt tårtbotten eller sånt fusk utan helt själv! Jag blev skit nöjd och den smaka faktiskt gott också, (thaimaten också).

Idag har jag och Johan myst och samtidigt har jag varit duktig och läst körkortsteori för imogron är min andra körlektion. Snart kommer lite gäster på fika för att mamma fyllt år, sen blir det ridning och träffa Erika, vi ska välja ut dom första bilderna till Grandprix fototävlingen idag :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0