Petra & Affe

Idag är det precis tre år sen Affe kom hit till Lindstorp :D
Kommer ihåg det som igår och kan knappt förstå att tre år kan gå så snabbt.
Vi har gjort en massa saker ihop och tyvärr är det bara ett år kvar för mig att tävla honom för sen blir jag "för gammal", så i år gäller det!

Det låter kanske löjligt men dom som har häst vet vad jag menar när jag säger att en häst kan bli ens bästa vän. Tänk er själva, jag tillbringar ungefär två timmar med Affe varje dag,  vi kan inte prata med varandra men ändå förstå varandra precis och han följer mig vart jag än går. Det är så skönt att man förstår varandra genom kroppsspråk, tonläge och andra signaler, och det är faktiskt väldigt fascinerande också! Det jag vill säga är nog att jag värdesätter min häst och den hobby jag har för den gör mig väldigt glad :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0