my days

hej bloggen!
har varit dåligt med nya inlägg men det beror på att det varit mycket annat de senaste dagarna.

Tisdag: Shopping i Göteborg med mamma & Sandra
Onsdag: Bakade, red, träffa Johan och Sandra
Nyårsafton: middag hos Robin och Maria :)
Fredag: lugn dag med ridning!
Lördag: Jobba och nu är Linn här :D

I Göteborg hittade jag en massa fina saker, köpte en del nyheter och några basplagg på rean! Äntligen flyttade en grå kavaj in i min garderob och jag köpte även en svart tröja med transparanta armar och mage. Två långa cardigans, en grå och en svart, hitta jag på gina för 100 kr styck :) Köpte även present till Johan som fyller 20 snart och till mamma som fyller 46 också väldigt snart. 

Har massa skojiga bilder från nyår som ska komma upp på Facebook men får nog visa några på bloggen också. Nu ska jag göra iordning mig, ikväll kommer främmat och de blir tre-rätters, mumms!

BTW, jag har blivit besatt och helförtjust i Per Morbergs kokbok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0