Kaos i backen

Hej!
Idag har jag och johan varit ute i skogen och försökt grilla korv. Vi plocka pinnar, johan försökte få eld på det men det gick inte så bra. Vi fick iaf en fin utsikt och en kort liten utflykt men tyvärr ingen korv ^^ Den stekte vi hemma ist ;)

igår blev det längdskidor och jag trodde jag skulle dö av skratt när vi kommer ner för den sista backen. Jag kommer sist och ser hur Anne ligger i diket medans Lova står och kolla på henne, Johan ska väja undan för Lova och flyger ner åt andra hållet och där kommer jag, NOLL KONTROLL, skidorna åker åk var sitt hål och jag ligger i splitt typ! Så sjukt kul de måste sett ut.

Snart ska vi in till Mellerud för att hälsa på Sofia som fyller 20 år idag! Sen blir det ridning och PerMorberg-biffar :D
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0