BYE BYE CANDY

Jag älskar godis, muffins, kakor, läsk, chips, glass och allt annat sött!
Jag älskar det så mycket att jag måste sluta!


Jag kommer på mig själv hela tiden stoppa något sött i munnen,
och någonstans tar det väl vägen och det lägger sig inte på min mage!
ådror, tänder och annat avancerat tar skiten.

Och nu när jag i ynka 2 dagar har varit utan mina älskade sötsaker
känner jag mig trött, mina händer typ skakar och begäret skriket
Ja, jag är seriös!
Men det ger mig bara fler anledningar till att inte äta så mycket sött!

Som förra gången håller vi oss dock på en lagom nivå,
det vill säga en dag i veckan är sötsaker tillåtet.
Denna gång är det jag, sofia, christer och dick som tävlar om äran
och det gäller fram till Göteborgsvarvet!

Håll tummarna för mig!!

Kommentarer
Postat av: sofia

Pappa har förlorar, åt glass i måndags, negerboll idag, och jaa du kan ju inte räkna med han.....

2010-01-13 @ 22:05:52
Postat av: Amanda

Lycka till allesammans, hihi nej :) va rolig christer e ;)

2010-01-14 @ 15:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0