wicked

Hej!
helgen och veckan har varit bra. Dagarna bara rusar iväg. idag är det bara 16 dagar tills jag fyller år :D har bokat in lipz den 4 mars, wärs den 13 mars och sen ville Klara ha med mig till trädgårn i början av april så det lär bli skoj!

Fredag: mys med johan. let's dance och fajitas och en massa sött!
Lördag: jobb, rida och sen till Klarapara. melodifestivalmys och ansiktsmask
Söndag: dressyrträning och gosa med min älskade

Idag har jag varit på körskolan, körde i trollhättan idag och det gick finfint! Anett föreslog att jag skulle ta BE körkort också, när jag väl håller på och har all teori i huvudet liksom. Då kan jag nämligen köra flera hästar eftersom att man på B körkortet bara får ha en totalvikt på 3500 kg. ska tänka på detta, hade ju varit grymt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0