vilket pucko gjorde frosseri till en dödssynd?

nu är det dåligt med uppdatering, fy skäms!

men jag har ju faktiskt bloggen för att skriva av mig (när jag känner för att bara frossa i onödiga meningar och ordbajsa sönder en massa om min vardag) och denna helg har jag gjort annat än att tänka på bloggen. Jag har nämligen varit hos Johan i Karlstad och då ville jag vara med honom hela tiden såklart. Frossa i kärlek helt enkelt! Så det blev inget större med datorn. Vi myste med varandra ist :D Men nu sitter jag hemma i Lindstorp igen, borta bra men hemma bäst, eller är det inte så? Tänkte skriva av mig om vad helgen har innehållit för att om sådär 20 år kunna kolla vad jag gjorde den 5-8 februari 2010, det kan ju vara skoj!

helgen börjar ju som ni alla vet med fredag och efter jag övningskört och ridit åkte jag till johanna. Vi kolla let's dance, frossa i dipp och grönsaker och hade det mysigt. Världens fluffigaste täcke hade jag med! På lördag morgon tog vi en promenad till jobbet och jag fick FROSSA hur mycket jag ville i allt vad sötsaker kan vara!

14.27 bar det av till Karlstad. Min älskling mötte upp mig och vi handlade mat inför kvällen som bjöd på melodifestivalen, fläskfile, pommes och en massa chips, cola och godis! Melodifestivalen var väl inget vidare men vi satt ändå och kolla alla 8 bidragen med förhoppningar om att något WOW skulle dyka upp. Istället blev det the ugly truth och den var mer wow än alla bidragen tillsammans!

söndag bjöd på shopping på stan och på bergvik köpcenter. Jag fick återigen frossa, denna gång i affärer och presentkorten användes flitigt! Tänkte jag skulle visa sakerna jag köpt men jag är ju så smidig så alldeles nyss spillde jag juice på mina nya beiga leggings och vill visa allt på en gång ;) Söndag kväll blev lugn med hälsoresan och kärlek!

på måndag morgon åkte jag mot mellerud och kom precis till första lektionen halv 11. Så idag har det varit en vanligt måndag med skola och sen körskolan :D

Ojoj, vilket inlägg jag fick till om hur jag frossat av allt och alla ;) nu har jag pluggat historia och förtjänar därför att kolla på halv 8 hos mig! trevlig kväll, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0