min måndag

hej!
idag har jag avklarat ett geografiprov som har hängt över mig (Y)
jag har suttit i vårdcentrales väntrum i 40 minuter och när jag precis reste mig efter att tålamodet tagit slut (irriterad var jag med för jag hade ju fan min tid 13.30 men nu va klockan 14.10) kommer doktorn ut; Petra Andersson! Ja, sa jag och berättade för honom att jag skulle med en buss om en kvart vilket gjorde att jag inte trodde vi skulle hinna att ta urinprov, analysera skiten och skriva ut medecin (för jag har antagligen haft urinvägsinfektion hela veckan)? det gjorde vi inte heller, Men han fråga mig hur det kändes och jag beskrev det för honom och 2 minuter senare befann jag mig på apoteket för att hämta ut min pencelinkur. Han måste vara en väldigt bra doktor som kan skriva ut medeciner så, jag kanske fejka och ville få medecinerna till något annat? Han verkar kunna läsa andras känsor iaf :p
tog bussen ner till vänersborg för körlektion, övade på trafikljus, körfältsbyte och vändning idag. ;D tog sen bussen hem med sällskap av Lars och just nu rider Linda på Affe medans jag chillar och tänkte skicka en samhällsuppgift till HELLman.

Kanske lägga mig i ett bad? :)

P.S Idag åkte Johan hem vilket suger.. Nästa helg ska jag åka till honom, det suger ikke ;)<3


Kommentarer
Postat av: Anna

Vem kör du för? :)

2010-02-04 @ 18:34:38
URL: http://bondeprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0