ska vi göra en kokbok?

hej!

Har haft några veckor utan bloggande. När jag känner att jag har något kul att berätta så skriver jag! Har bland annat gjort n egen kycklingrätt som jag ska lägga ut. Jag och min kunsin Edvard smider på planer gällande en kokbok. Får se hur detta utvecklar sig, ska prata om det på jullovet när han kommer hem. Vore iaf jävligt kul om vi faktiskt gjorde en!! Han är förövrigt grym på att laga mat så det skulle helt klart bli ett lyckat projekt.

Det har varit veckor av förkylningm öroninflammation, pencilin och knappt någon ridning.. Inte alls kul.. Så när jag nu börjat rida ordentligt sen i måndags kan jag knappt gå för att jag har sån träningsvärk.

Bilder från Barcelona ska komma, lovar. Har så sjukt mycket bilder! Men någon dag kommer dom. Någon dag när jag har tid över :) Nu blir det istället några andra bild, ska sova.


gammmmmmalt kollage!




Kommentarer
Postat av: Erika Gustafsson

Absolut! Gör en kokbok!

2010-12-09 @ 14:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0