oroa dig inte förändringar, oroa dig för brist på förändringar

inga läxor, hur skumt känns inte det?
idag har det varit skola, sen rida.
efter det visst jag inte vad jag skulle göra så chilla runt här hemma ^^

i helgen var jag i Karlstad hos min underbara Johan
vi myste på uteserveringen på waynes coffee, grillade med korridorvännerna m.m
:D <3

tänkte visa några bilder på hur det ser ut i vårt hus just nu
så alla sp2:or som klagar på att det aldrig blir klassfest; här kommer beviset :p
(jag vet, jag bor i ett eget hus och där renoverar vi inte,
men.. alla saker som tidigare var inne i det hus vi renoverar är i mitt hus nu,
så liiitte fullt med grejer i hela biljardrummet ^^
)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0