kroppslig självkänsla

hej!
idag har jag vart helt jäkla rörig. 3 gånger har jag tagit fram engelska böckerna ur skåpet och trott att vi haft engelska. När skolan var slut tog Natalie såklart på sig jackan för att gå hem men jag undrade vad hon höll på med och sa: Natalie va gör du, vi har ju engelska?! Jag fatta inte va det va med mig och denna förbannade engelskan...

Efter skolan blev de hoppträning för Anna, det gick super fint (: jag är inte så mycket hopp-tjej, känner mig mer säker med dressyr men övning ger färdighet så efter allt mer hoppande så känner jag framsteg vilket är skönt! Min Affe är så lugn och snäll också så hur dum han än är ibland så kan man inte hata honom <3

Vi hade även Internationell ekonomi hela förmiddagen idag och som avslutning pratade Elin som kroppslig självkänsla (vilket inte riktigt hörde till ämnen men ändå..). De flesta tyckte säkert att det var ganska meningslöst men jag lyssnade verkligen coh kände faktiskt igen mig ibland. Hon pratade mycket om att man är stressad över att hinna med mer saker än möjligt. Jag vet själv att jag ibland har alldeles för stora krav på mig själv och mitt liv. Men jag vill verkligen hinna med mycket och utnyttja min tid! Kroppslig självkänsla handlade också  om att vara nöjd med den man är och det är jag, så det är inte de som stressar mig. Ibland får jag bara panik över att inte göra någonting för jag har så många andra saker jag vill göra...kanske för mycket ibland?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0