klippning

idag fick jag panik!
Jag skulle nämligen klippa Affe. Klippmaskinen funkade inte riktigt som den skulle och det blev typ hackigt och allmänt fult.. Så efter några samtal fick jag tag på Viktoria och hon va en ängel som kom hit med sin klippmaskin och hjälpte mig! Nu kanske ni undrar varför jag fick panik över det, verkar ju inte så viktigt. menjag ska på tävling imorgon och då kan man inte komma med en "halv-rakad" häst, inte så passande! men nu är han iaf riktigt snygg, min älskling <3

Människor som inte håller på med hästar kanske inte försår vilket band man kan ha till dom. De är som ens bästa vän. Utan att man säger ett ord kan man förstå varandra så väl.. Det är fantastiskt! Jag älskar det.

snygging!


Kommentarer
Postat av: Erika

det är verkligen fantastiskt! Han blev jätte fin!!<3

2009-09-26 @ 00:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0