home sweet home

kom hem för en stund sen från en intesiv vistelse i göteborg. Sov hos Julia igår i hennes lägenhet. Den var jätte fin :D alldeles perkeft allting! Vi myste med film, godis och mat. Jag var trött redan igår kväll och så skulle vi upp 6 imorse så ikväll kommer jag somna snabbt!

Idag har jag iaf vart med Julia och Johanna i deras skola. Skrivit klart min uppgift om demokrati och vart med på en mattelektion med (vilket var roligt men också skrämmande om hur lite jag kommer ihåg från matte B). Sen käka vi innan jag drog mig in till stan. Gick alldeles själv i flera timmar och var aldrig uttåkad. Utforskade nya butiker och gick mycket utomhus. Egentligen skulle jag köpa stövlar och jag hitta två alternativ, ett par från zara och ett par boots från monki men kom ändå hem tomhänt. Däremot fick jag mig en jeansjacka, en klänning och ett par jenas.

Tung i huvudet är jag nu så tog med Affe på en promenad istället för att rida.
Nu blir det mat!
PUSS


blå jenasjacka från zara klänning h&m

jeans h&m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0