good feeling about this

HEJ!

Helgen har vart bra. Jag har jobbat, tävlat och träffat johan! Älskling fick mig att för första gången se Sagan om ringen. (Jag vet, lite pinsamt att jag aldrig sett dom). Den var bra men jag föredrar filmer som har ett klart slut. Visst, det kan vara flera filmen i samma "serie" men varje film får gärna ha en speciell handling som avslutas i slutet av filmen, helst lyckligt också ;)

Ännu en skolvecka har börjat, imorgon är det onsdag och snart fredag! Det går så jäkla snabbt så det är helt sjukt. Eftersom jag är har 45 min ridteori på måndag & sluta 13.15 på tisdagar så känns det som jag går tre dagar i skolan typ. Idag har vi fått info om den kommande Stockholmsresan den 13 oktober, det ska bli skoj :D Foton på alla Sp-klasserna har kommit upp i korridoren, typ 1 % såg snygga ut. Gött flumma bilder, haha!
Jag har en bra feeling över de kommande två åren. Min lilla snuskis Sandra går i klassen som alltid gör mig glad, ämnena är roliga och klassen mycket skön med blandat folk!

Nu väntar läsning, övningsköra & rida
PUSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0