GLASS, inge bra för en laktos

idag har det vart glass i stora lass. Jag har ont i magen! Jag är känslig för laktos så inte konstigt att jag har uppsvullen mage efter att jag och sandra åt typ 5 ton marängsviss! Men gott var det, värt ;) Vi kolla på twilight också, det var ganska mysigt vill jag lova. Jag är verkligen ingen bok-person men dom böckerna ska jag läsa. Mamma ska köpa dom till mig, hon nappa direkt på det när jag sa att jag kunde tänka mig att läsa dom.

Idag har vi som sagt käkat glass. Skola har det också vart och ridning :) Nu ska jag plocka undan här lite och för en gångs skull komma i säng i tid.

PS. Jag och Johan gjorde assss god mat i söndags. Kyckling, potaissallad m.m! Efter de blev det en film och sen ett varmt bad. myspys. Vill ha Johan här nu! Älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0