min dag!

idag har vart en bra dag!

vakna vid 9 och läste twiilight, man kan inte vakna på fel sida om man börjar dagen med twilight-läsning! kl 10 kom Sandra och vi red ut i skogen och på gärdet. Vid lunch åkte jag in och hälsa på Julia :) Vi drog upp till mellerud, hon till ica & jag träffade Maria och åt lunch på Vågen, satt där någon timma och pratade! Sedan drog jag ner till Julia igen och tjata med henne nån timma till. Vid fyra skulle hon till Vänersbrog så jag åkte till Affären och hälsade på Sofia som jobbade. Handlade lite och satt och läste Cosmopolitan i nån timma. I kväll har jag varit hos Johanna där vi spela spel och kolla idol. Idag har jag alltså hunnit träffa hela 5 kompisar på en och samma dag :D

Nu har jag pratat med Johan en stund i telefonen. Han har statat en blogg om sin gym-träning. Jag tycker det är jättebra att vi båda har ett fritidsintresse. Han har gymmet och jag har ridningen. Det viktigt att man har saker gemensamt men också har egna intressen som man kan dela med sig till den andra! zoderqvist.blogg.se- se men inte röra!


fick med mig stenar och doftpåsar hem från affären (ute&inne)
stenar 10:-, doftpåse 15:-


kolla va mysigt de blev :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0