the best in life

hejsan!
Igår var jag på dressyrtävling i Bengtsfors. Kom etta i första och tvåa i andra klassen :D Efter tävlingen drog jag & johan till överby. Köpte mig en fransväska och underkläder. Gaaaanska nöjd! Sen hälsa vi på mormor&morfar för att sedan åka till Italia. Sofia, Markus, Amanda och Simon kom och vi åt riktig god mat och pratade fram tills vi skulle vidare. Det var då dags för bio, flickan som lekte med elden. Jag satt på spänn en stor del av filmen. Man vet aldrig vad Salander kan hitta på, hon är stenhård! men absolut en sevärd film :)

Idag har jag & Johan haft mycig morgon. Kom inte upp förän 12 :o det är inte vanligt för oss! men myciigt var det. johan är bäst <3


fransväska & underkläder, Hm



Kommentarer
Postat av: Anonym

thanks, för en trevlig kväll..



Blev du lika rädd efter denna som först :)



PUSssss

2009-09-20 @ 19:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0