what I've doooone

Nu har har & Sofia bokat biljetter till Umeå :D Det ska bli grymt och jag längtar sönder!Jag har jobbat och efter det haft en underbar dressyrträning där allt känns skitbra! Mormor och morfar och hans syster har varit här idag vilket var mkt trevligt. Det är ganska intressant att höra vad äldre tycker om exempelvis internet, invandring eller att man knappt kan betala med kontanter på bussen längre. Dom är inte uppväxta i den "moderna världen" och kan därför nästan störa sig på all ny teknik. konstigt? nej kanske inte.. Jag har även pluggat spanska, läst ut twilight boken (äntligen, det var nog de andra två böckerna som ligger på hög som måste läsas pga skolarbete som fick igång mig) , skrittat ut på Affe, träffat tjejkompisar och kollat in Marias lilla bebis Vanja!

Det var nog de jag hunnit med på lördag och fram till nu :)
Ikväll kommer min Johan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0