tacksamhet!

Gårdagen var mysig! Kul att få träffa mina fina vänner :) läste på blondinbellas blogg om att man ska tänka på allt bra man har istället för de man inte har och det är verkligen sant! Jag uppskattar verkligen det jag har. Mina underbara vänner, ett friskt liv, älskad pojkvän, stöttande familj, ridningen och den miljö jag lever i! Jag ska verkligen inte klaga..

Johan kom inatt också. Han hade jobbat på wärs och kröp ner hos mig efter han slutat, det var underbart! Trygghet har jag också, ännu mer att vara tacksam för.

Snart väntar ridning med Lova och Ikväll ska jag träffa några tjejkompisar. Vi ska laga mat och prata en massa :D hoppas ni får en trevlig kväll för de kommer jag med all säkerhet att ha!






godis blev det ju såklart, det var ju fredag. SLUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0