sparing inför framtidens investeringar ;)

har nyss varit och haft hela 45 min lektion som jag alltid har på måndagar... Innan det kollade jag och johan på the proposal. Nu ska jag plugga lite och sen rida & gå på friskis :)

Har vart inne på banken idag också. Känner mig riktigt duktig som satte undan en massa pengar på mitt sparkonto. Det kommer kännas ännu bättre sen när kommer få användnig för dom i att typ investera i en lägenhet eller liknande :D Jag skrev ett inlägg i somras om att jag skulle försöka spara 75% och 25% till minutenkontot av mina sommmarjobbspengar. Tillslut blev det att jag fick 27% minutenkontot, 23% gick till min systemkamera och 50% satte jag idag in på mitt sparkonto.
Jag var fan livrädd att bli rånad när jag gick in på banken med min bunt av pengar!!

P.S Imorgon drar vi till stockholm :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0