lördagskväll

Har inte berättat om lördagskvällen som jag spenderade med johanna & julia.
Vi började med att spela plump. Jag vann så de va skoj ;p Sen kolla vi fotbollen. Jag agerade paparazzi på Jörgen som troligen skulle få glädjeutbrott eller likande vilken sekund som helst och jag tänkte då få en såndär "rätta-ögonblicket-bild". Eftersom Sverige inte gjorde mål så fick jag inte rikigt till någon bra bild.. Senare åt vi smörgåstårta och den va så sjukt god!!

Sen körde jag hem Julia på mopeden och åkte tillbaka till Krull för att sova. I slutet sov jag nog och prata santidigt. Tillslut fråga Johanna: Petra, är du verkligen vaken? Då insåg hon nog att jag inte riiktigt hängde med i samtalet längre. Vid halv två ringer Johan helt förtvivlad då han tänkt överraska mig och komma och sova hos mig. Men jag var ju hos Johanna så överraskningen blev inte så lyckad ^^ Jag och Johanna prata en stund till, sen somna vi båda två.


kkfa <3


pokerface






just de! jag och johannis kollade time out, fullt frys, värsta språket & svenska för nybörjare också
gött skoj!!


Kommentarer
Postat av: julia

tack för skjutsen på mopeden ;)

KKFA <3

2009-10-14 @ 09:26:12
Postat av: Sofia

Jag vill ha recept :)skriv ner det. tack_)

2009-10-15 @ 14:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0