hemma efter stockholmsresa

NU är jag hemma från en underbar tvådagars-tur till Stockholm med klassen! Jag har haft det jätte roligt :) Kollat in riksdagen, varit på teater, hunnit med en hel del shopping och massa andra saker. I klassen finns så många olika personligheter men alla funkar så bra ihop, alla är så gooa. Det var verkligen en lyckad resa. Har tagit massa bilder men ger smakprov idag och så mer inom kort  :)

Hoppas ni gillar min nya design ;) Ni kan ju gärna slänga in en kommentar om vad ni tycker om den. Nu är jag jättetrött efter mycket promenad, lite sömn och mycket skratt och prat. så nu ska jag sova.


SP2<3


jag på riksdagen :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Gu va fin du är!! Du blir kommer bli en riktig businesswoman!<3

2009-10-14 @ 23:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0