damp, godis & vänskap

Som jag sagt förut så äter jag ju bara sötsaker på fredagar (jag och min kusin Sofia har ett vad) och då är det fan all in gäller kan jag lova!!
Jag lyckades få i mig hela:
1 stor klubba
0,5 kg lösgodis
1diam
1plopp
glass
3 muffinsar
1 chipspåse
naturgodis
ca 1 liter cola

Så nu är jag förhoppningsvis trött på godis tills nästa fredag ;) haha!
gårdagen med helen (och sötsaker) va super (Y)

idag har jag jobbat & sen körde Linda mig till dressyrträningen och jag blev arg på min häst, det får man ibland!
Varning: ridning kan framkalla aggresiva utbrott och damp!

Ikväll ska jag, jennie och klara göra trerätters och kolla körslaget. Det ska bli mysigt att få vara med några av de som jag tycker om mest <3 Ibland kommer man verkligen på vad det är man ska ta vara på här i livet..

trevlig kväll, PUSS

Kommentarer
Postat av: Hanna

Visst kan ridning framkalla den arga sidan av oss;) Vet hur det är!

2009-10-04 @ 16:15:54
URL: http://trolllungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0