091020

nu är det kass uppdatering här på bloggen. Men igår åkte jag och sov hos Julia i Göteborg och har vait där till eftermiddagen och efter det var det bara att hoppa på spanska då det är prov imorgon!! Men jag lever men är sjukt trött!  Bilder från Stockholmsresan har jag inte lagt upp än, dator fick damp när jag försökte och efter de har jag inte ägnat tid åt det men snart kommer de upp på facebook!

Nu är min lilla "break" över så nu ska jag tillbaka till spanska. men innan de vill jag bjuda på en otroligt snygg bild på min älskling och jag när vi hade hemmaspa eller något liknande ;)


underbar är vad han är <3

Kommentarer
Postat av: johanna

hahahhha fan va söta ;p

2009-10-22 @ 17:28:17
URL: http://jessljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0