uppdatering om glädje och händelser

Nu har jag kommit hem från ännu en trip som denna gång var till Stockholm :) Jag och Maria åkte i måndags och har sen dess haft lite sightseeing, kollat in Edvards lägenhet, ätit god mat och Ben&Jerry's, sett några kändisar och framförallt varit varit på P!NK i Globen :D

Nu har jag varit borta väldigt mycket de senaste veckorna och däför känns det skönt att vara hemma igen och komma in i rutinerna. Man uppskattar allt här hemma extra mycket! Jag säger inte att jag haft hemlängtan eller tyckt det varit jobbigt att vara borta för de har verkligen vart kul och jag har nu en massa nya minnen, tacksamhet över det jag har här hemma och jag är också glad för möjligheten att jag kan åka iväg på alla resor jag vart på! För att tala om en sak som gör mig väldigt glad här hemma så citerar jag min status på facebook; kom hem från Stockholm igårkväll så har inte sett min Affepaffe på några dagar. Idag när jag kom från skolan ropar jag; AFFE! Han springer mot mig i full galopp och gör världens glädjeskutt och börjar slicka mig på handen, fatta va söt :) Sånt gör mig glad!

Nu ska jag inte göra några större resor på ett tag. Nu är det mindre upplevelser som; twilight-bio och Idol på Scandinavium som väntar, vilket ska bli sjukt kul! På tal om annat så har jag börjat planera min önskelista inför julen. I år satsar jag på nödvändiga saker! Hörlurar till Ipoden, presentkort och ett objektiv till kameran är tre saker jag fyllt på listan med.

Ska ladda upp bilderna från Pink och kanske någon video också och sen blir det nog ett inlägg!
Ikväll blir det hoppträning och sen kommer min Johan <3
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0