underbar helg i göteborg!

Jag har haft en helt fantastisk helg i Göteborg med ett gäng lika fantastiska tjejer! Jag, Natalie, Maryam, Sandra och A-lo tog tådet mot Göteborg vid tvåtiden i lördags. Sen mötte vi upp Klara, Johanna och Julia för att äta på Paprika vilket var mycket befriande från mitt knip i magen då jag inte ätit något på hela dagen och jobbat precis fram till de att tåget gick. Efter maten tog vi packningen och dumpa den hos Johanna och hennes underbara lägenhet som ligger på Vasaplatsen där vi sedan efter bland annat tårar, skratt och god mat sov gott! men först ska jag berätta vad som hände innan vi sov ;)

Kl halv sju skulle Pattinson vara på stora bioduken som Edward i Twilight. Vi var taggade till tusen och aningen nördiga över att få se New moon. Men ingen av oss blev besviken, det kan jag lova! Vi hade laddat upp med godis från godisaffären bredvid Johanna, som förövring gjorde mig och Klara helt galna och om vi inte hade behärskat oss hade vi handlade godis för en hel förmögenhet! Vi var iaf på bion i god tid för att verkligen längta efter att bion skulle börja(som om vi inte väntat länge nog). Och som jag sa, ingen av oss blev besviken! Klara satt bredvid mig och tårarna rann när Edward sa domdär orden som nästan tog andan ur henne och resten av bion och samtidigt tänka "sådär skulle ingen säga i verkligheten, det var alldeles för fint". Det är väl kanske pågrund av hans "för bra för att vara sant" som alla tjejer gråter, skriker och nästan kan hoppa igenom bioduken för att få honom!

Efter bion gav vi oss iväg till en italiensk restaurang medväldigt god mat! Vi åt alla pastarätter av olika salag- Kyckling, kräftor, kalv.... Det var riktigt gott så vi njöt av maten och sällskapet! Vi gick sedan genom stan och förvånades över alla bara ben (KALLT). Maryam blev hämtad av sin kusin och vi andra traska vidare till lägenheten. Sen blev det prat från de vi kom hem vid halv 1 till klockan blev 2 när jag nite fick prata längre, mycket mys blev det iaf (:

På morgonen åt vi frukost på Condeco för att sedan dra ut för shopping! Jag handla en massa julklappar men cokså lite grejer till mig själv. Man blir ju så glad!! Ett par stövletter, lila "leggings/byxor", ringar och brosch. Men julklapparna kan jag ju inte säga vilket ni säkert förstår.

Tack för en underbar helg!









Kommentarer
Postat av: Elin

Visst var den bra!!!!! :):):):)

2009-11-26 @ 15:00:33
URL: http://pelin1990.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0