smått och gott

  • Den 14/11 hade jag och Johan varit ihop i 1 år och 5 månader
    då fick jag en prenumeration på CHIC av honom, vilket gjorde mig väldigt glad :D<3
  • Nu på lördag är det bio med tjejerna som gäller och det är självklart Twilight. Efteråt ska vi gå ut och äta och sen sova i Johannas lägenhet, mysigt ska det bli!
  • Julafton närmar sig med stormsteg och jag har julklapps-probelm
    jag ska jobba både söndag & lördag i december också vilket gör det svårt att ens hinna köpa några!!
  • Nu skulle jag kunna skriva en väldigt lång lista med små onödiga saker jag har att berätta men jag håller på att städa och det vore skönt att bli klar ^^

Ingen mer punkt men en väldigt söt bild på världens gooaste Tiger :)


Kommentarer
Postat av: Klaradensötaundrebara

åå han är fin han :D

2009-11-18 @ 19:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0